Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Перевіряти товар на поважні ОБ'ЄДНАННЯ! У разі, якщо бітний, триснутий, зламаний і ін. товар виявить вдома — претензії не приймаються. Споживач має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнить його за формою, габаритом, фасоном, кольором, розміром або з інших причин і не може бути ним використаний з призначенням (тиск 9 Законом). Споживач має право на обмін товару належної якості впродовж 14 днів без урахування дня купівлі. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. Товаром ненадійної якості треба вважати товар, який не відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії товару в нормативно-правових актах і в нормативних документах, або умовах договору з споживачем
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.